tjugonionde oktober

Jag älskar känslan när man precis klivit ur från en varm bastu och sedan sätter sig i mjukiskläder! Man känner sig så lugn och harmonisk! Haha tyckte bara det lät kul, det är klart, känner mig så. Men avslappnad skulle nog bättre förklara känslan. Hoppas att jag kommer somna gott när det väl är dags att snutta kudde! Innan jag la mig i bastun åt jag en tacotallrik á la Linnea. Magen mår inte helt bra, att man inte lär sig.. Det är något i tacokryddan som inte jag tål. Får ont i magen och krampar lite, men det är faktiskt värt det, mums!
 
Tro inte att det är det enda jag gjort idag, jag har t.ex sladdat med bilen också. Nej men jag jobbade och började kvart i tio. Snön VRÄKTE ned och det var jättesvårt att köra bil faktiskt. Sladdade i varenda sväng, men tog det lugnt och tog mig fram säkert! ;) Jobbet gick även det bra och snabbt! Sen var det biltur hem, spårigt istället för halt. Det var faktiskt ännu värre.. Men jag sitter här och skriver nu, tror att jag kommer bli en ännu bättre chaufför nu när jag får åka i sådant här väder själv. Får klara mig själv och har inte en pappa bredvid mig som kan ta över körningen när det är läskigt. (rackarns, höhö)
 
Liten Linnea och farfar <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback