Vintertid

Har ni kommit ihåg att ställa om klockan till vintertid? I have!

Haft några riktigt bra dagar, i fredags lånade mamma och jag prinsessorna och gick på Öppna Förskolan. Var alldeles för mycket barn där, så det va sådär. På kvällen åkte vi på hockey till Hofors, det blev förlust.. Åkte hem med kalla tår och fingrar!

Igår jobbade jag till fyra och när jag slutat åkte jag direkt hem och började fixa mig för fest. Invigde min nya fina klänning från Nelly. I love it! Åkte sedan hem till Jesper där det även var andra boys. Fuck the dealer, blåsleken och kattleken körde vi på, har nog aldrig haft så kul på en förfest!

Nu ligger jag i sängen och kikar på Bonde söker fru och magen börjar kurra.. Ska ta mig något att äta, och ikväll känns det som att en kebab skulle sitta fint!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback