21 april

Oj vilken bra helg jag har haft! I fredags var pappa och jag med upp till Familjebadet med prinsessorna och Fredrik. När vi var klara käkade vi lunch (frukost) på Donken. Åkte hem, däckade på soffan.. 
 
Igår jobbade jag 12-17:15, gick in när solen sken, när jag kom ut gjorde den fortfarande det. Underbart! Bilen drog väldigt mycket när jag åkte till Borlänge så pappa kom upp tills jag slutade. Han tog den hem och jag fick ta saaben. Men inget fel, vilket var skönt. Måste varit vägbanan! Kom hem, åt lite, tittade på Speedway och sedan The Hobbit!
 
Idag gick jag ut och la mig i solstolen ungefär vi 11. Några timmar i den resulterade i Linnea med röda mulen. Har även haft årets grillpremiär, mums vad gott!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback