22 april

Vaknade ungefär halv sex imorse av sendrag i precis hela benet. Inte roligaste sättet att vakna på, från låret till foten.. Försökte sträcka på benet och ställa ned det i golvet, men det var inte det lättaste. Till sist gick det bra, så skönt när det släppte. Gick och la mig igen och somnade, vaknade halv åtta av att mitt element typ kokade. Stängde av, låg vaken ett tag och somnade sedan om. Vaknade igen vid tio, inte pigg men ingen idé att sova längre känner jag.
 
Gick upp och käkade frulle och fixade sedan iordning mig. Väntade på pappa och när han kom hem åkte vi och kastade massa plast och papper. Åkte även till Söderbärke och pantade. Hemåt, han la sig på soffan och jag tittade på lite resor. Blev inte hemma så länge innan vi tog andra bilen till Ludvika och besiktning. Pärlan gick igenom!
 
Kom hem och då drog mamma och jag ut på en promenad, hem och tittade på Ola-Conny och Morgan. Sedan gjorde vi en god ceasarsallad :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback