10 februari

Hade en grym gårdag, först lånade mamma och jag Nora och tog med henne ned på hockey. När det var klart åkte vi hem och jag tog det väl bara lugnt innan jag tyckte att det var dags att börja fixa sig. På kvällen åkte vi till bror det vi hade förferre, spelade något kortspel, alldeles för invecklat för mig.. Tog taxi till trädgårn där det dansades!  Åkte hem, åt grillad kyckling och drack, vatten. Hade betalat dyrt för lite cola då! Somnade sent, eller tidigt kanske man säger?
 
Blev väckt av mamma imorse "nu ska vi gå ut och gå". Tycker det är lika kul varje gång att bli väckt när jag kan sova flera timmar till.. Tryckte i mig lite havregrynsgröt med mosad banan och sedan gick vi ut och promenixade lite. Tror jag på något sätt lyckades med att stuka en tå igår, eller i alla fall vricka till den. Varje steg gjorde ont och min tå är helt öm nu. Jaja, hade i alla fall kul, får ta det!
 
Nu då? Sitter här och fryser, händerna är is. Eller ja, hela jag känns som is. Fy sjutton säger jag bara.. Ska köpa mig en vetekudde! Vi kommer trivas så himla bra tillsammans, det vet jag :)
 
finaste brullan och moi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback