13 februari

Har haft bra dagar måste jag säga! Igår hämtade jag upp Cissi i Ludvika och sedan åkte vi till Kupolen. Shopping stod på schemat och det hela avslutades med en tacotallrik! Var hur kul som helst. Åkte hem, fixade iordning mig, hade ont i magen (nervös) och åkte ned på hockey. Var faktiskt nervös hela dagen. Vi vann med 11-2 så nu blir det en playoff plats! 
 
Idag hämtade jag bror i Ludvika, åkte hem, lämnade bilen och gick till frissan Cissi, gick hem, åkte och handlade och lagade tacos. Tacos två dagar på raken, men det är ju något av det godaste som finns! Svängde förbi DollarStore när vi hade skjutsat hem David, hittade två fina handvärmare, jag som alltid fryser. Även kikat film med mamma och styckat en ananas.
 
Imorgon blir det att äta på restaurang, David, Mamma, Morfar, Mormor och jag. Det får bli min frukost och lunch känner jag :) Sedan ska jag städa lite och imorgon kväll är det dags för första playoff matchen mot Fagersta. Spännande! 
 
passande bild från Turkiet, både trött och hungrig.. haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback