27 januari

Idag har jag varit iväg och jobbat tre timmar, 12-15. Det gick ganska snabbt, kändes det som. Eller ja, det tog ju tre timmar! haha.. När jag slutat stannade jag kvar och kikade lite, hittade ett par shorts och ett par byxor på rean. Kan visa bild sen, men orkar inte gå och prova och ta kort nu. Sov inte så bra inatt så orken är inte riktigt här.
 
Gick till bilen och lämnade påsen och sedan gick jag upp till Skohuset där pappa satt utanför och väntade på mig. Jag behövde ett par rejäla vinterskor, jag har alltid tittat på utseendet först. Har inga varma skor, inga skor man kan gå längre i. Det märkte jag för någon dag sedan, fick världens fetaste skavsår av mina vinterskor. Skavsåret mår inte alls bra, compeed ska ju vara så bra och man ska låta det lossna av sig själv. Igår tog jag bort det av mig själv, haha. Och tro det eller ej, men det luktade riktigt ruttet under plåstret och hela hälen är öm nu.
 
Jaja, fick i alla fall tag på ett par skor. Helt okej fina för att vara så varma och bekväma :) Köpte även ett jättefint ljus innan vi tog bilen hemåt i det ruskiga vädret. Hemma åkte vi ned till Sibylla och köpte mat, perfekt söndagskäk!
 
Nu blir det film med pappa, och får nog bli ett glas cola till det. Medan det fortfarande är helg :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback