6 januari

Hade jättesvårt att somna inatt, jävla jävla jävla mage.. Hade kramp, värken gick upp i ryggen och mådde illa. Fick i alla fall se en riktigt bra thriller på tvn. Inte alls bra att se sådana filmer när man ska sova strax efter men jag var "tvungen". Vaknade rätt sent idag, och tack och lov mådde magen bättre då! Men huvudvärk hade jag så var bara att trycka i sig tablett. Sedan la jag mig på soffan och somnade nästan om igen.
 
Har även varit ute och gått med mamma, tände ljus vid graven! Nu ska jag snart hoppa in i bastun för jag håller på att frysa ihjäl. Vet att det inte är bästa kombon när man har lite huvudvärk, men jag fryser så jag nästan sitter och hackar tänder så ska basta i alla fall litet tag :)
 
tired girl..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback