det du inte såg

Det blev ingen promenad idag, så pappa och jag har tagit bort granen. Inte oss själva då, utan granen som inte lever på vanlig mat ;) Har även tittat på någon film som gick på sjuan, faktiskt riktigt bra! Skruvat upp min dvdhylla som jag köpte på IKEA när mamma och jag var där, skruvat upp tre fina hjärtkrokar jag fick i julklapp och ätit mat. Har även installerat skrivaren och jaa nu får det räcka för idag. Ska spela lite Sims hade jag tänkt, wiho! Och idag är det fredag så till det dricker vi cola och laddar för finalen imorgon..
 
Om ni undrar varför jag skrivit den rubriken som jag gjort så är det för att så heter boken jag fick hem idag. Patrik Sjöbergs bok som tydligen ska vara jättebra. Jag är ingen bokläsare, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Men jag tror att det här ändå kan vara en bok i min smak. Den är sann och man vet även vilken personen det handlar om är. Har i alla fall aldrig läst en så tjock bok med så liten text. Blir väl klar till nästa år, eller något ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback