27 mars

Gick upp i skaplig tid idag och duschade, åt två ägg och började sminka mig. Precis när jag höll på med det ringde jobbet och frågade om jag kunde börja tidigare, så snabbt som möjligt. Gjorde mig klar på 20 minuter och sedan åkte jag till Borlänge. Började halv två istället för fyra, riktigt bra! Hann varken trycka i mig riktig frukost eller lunch så köpte mat på Taco Bar på rasten. Mums, riktigt gott var det! Dagen gick bra och det var himla roligt att vara och jobba igen :) 
 
Nu sitter jag här och fryser, hackar nästan tänder.. Tänkte att jag nog ska stoppa in vetekudden i mikron lite så blir det varmt och skönt! Är nog inte jättelång tid kvar heller till jag ska dejta kudden. 
 
min fina tröja som jag köpte i sågmyra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback