6 mars

Nu var det längesen jag skrev något här, har inte haft lust, har varit sjuk osv..  Behöver inte ens ha en ursäkt för det är ju min blogg!
 
Idag hade jag klockan på 7:20, ja ni såg rätt! Fixade iordning mig och sedan hämtade frugan upp mig. Åkte till Borlänge för hon skulle köpa frisörgrejer. När det var klart åkte vi och tog en fika på Donken och sedan en liten vända på Kupolen. Satte oss i bilen och poppade hemåt, vilka jäkla raggare vi var med den där basen!
 
Hämtade upp gipsade pappa hemma och åkte ned till syster och prinsessorna, var kvar ett bra tag. Blev bjudna på fika, asgod glass :) Hem och åka iväg och handla med mamma. Nu har jag nyss ätit mat och väntar på att klockan ska bli åtta då det är uppdrag granskning på tvn.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback