28 maj

Sorry for bad update guys.. Nej men jag har inte haft lust helt enkelt, no inspiration så att säga. I fredags jobbade jag, i lördag var jag på en GRYM 30-årsfest. Kom hem halv fyra på morgonen, hur lyckat som helst :) I söndags var jag jättetrött. Igår åt mamma och jag på restaurangskolan, sjukt god mat! Ja, det kan ni ju se på bilderna här nedanför. Efter det gick jag till Cissis salong och bara snackade massa. Så kul att träffas igen! Gick hemåt, och sedan åkte mamma och jag direkt till Ludvika. Köpte mig en donutmaker och en bh. Fina grejer!
 
Kom hem och jag provade direkt att göra donuts. Så himla söta, och goda. Var inte som munkar då det inte friteras, men riktigt gott ändå! Så mycket mer hände inte igår..
 
Idag har jag jobbat, blev inringd imorse så fick jobba 14-19. Skönt med lite jobb :) 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback