18 november

Dagarna går och jag trivs så bra med allting just nu. Eller nej, där ljög jag lite. Jag trivs inte med mitt rum som för tillfället är KAOS! Har köpt grejer till lägenheten + massa påsar med kläder som jag rensat ur garderoben. Men jag får helt enkelt leva med det, för nu är det inte lång tid kvar :) Ungefär två veckor tills lyan blir min! Det känns så bra, så himla spännande. ÄNTLIGEN! 
 
I helgen var jag på julgalan med världens bästa jobb. Startade lite tidigare med Amanda, har nog aldrig skrattat så mycket! Sedan drog vi oss till Falun. Maten var inte jättegod, men efterrätten var bara en stor tumme upp till. Men det bästa av allt, showen! Över allas förväntan, och jag har nu rört Darin, Timbuktu x2, Agnes, Brolle, Jill Johnsson. Darin och Timbuktu tog t.om tag i min hand. Ja, starstruck! Sedan blev det massa dans och goda drinkar med brudarna innan det var dags att gå ned till nattbussen. Hade i alla fall bästa kvällen/natten! 
 
Idag har jag jobbat, en kortdag. Imorgon är jag ledig igen, då ska nacken få sig en omgång. Den har inte mått så jättebra, förra torsdagen var det något som knakade till. Där stod jag med en orörlig nacke och arm som jag sakta började tappa känseln i. Fick sjukanmäla mig och sedan fick ja tack och lov tid till kiropraktor direkt efter. Kördes med laser och knutar togs bort. Imorgon blir det att lägga rätt det som ligger fel, skönt!  
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback