20 oktober

Jag har inte haft tid/lust/ork/allaandraorsaker till att blogga. Det har hänt så sjuuuuuukt mycket sedan sist, vet inte ens vart jag ska börja. Orkar inte ens skriva och förklara utan det får bli lite som en mindmap! Lite längre fram tror jag att det kommer skrivas mer i denna blogg, om inredning! 
 
jobb - rättviks marknad - hockeyn har börjat igen - mitt hår är mer friskt sedan jag blev brunett igen - hösten är här, så mysigt med alla ljus man får tända - JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET !
 
Nu är väl det mesta uppskrivet tror jag, ska berätta mer någon annan dag. Det börjar bli dags att dejta kudden för mig nu, imorgon är det jobb igen. Men inte förrän 15, så känns grymt skönt med sovmorgon imorgon. Har varit en tung jobbhelg nu när vi börjat ha öppet till 18 istället för 17. Det är väldigt stor skillnad! Men kul, trivs som fisken i vattnet! Natti natti
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback