12 februari

Nu var det sjukt längesen jag uppdaterade bloggen. Har helt enkelt inte haft tid/lust. Varit så himla mycket som hänt, numera bor jag i en fin tvåa, all by myself. Det känns helt sjukt, och jag trivs som fisken i vattnet! Pappa och jag har hjälpts åt att tapetsera köket, sovrummet och en fondvägg i vardagsrummet. Resten målades vitt i det sistnämnda rummet. Så nu är det precis som jag vill ha det! Lovar att lägga upp bilder här, men först behöver jag kameran. Eller kameran har jag, men sladden är kvar i huset. 
 
Ikväll ska Emma och jag iväg på en frisyrkväll, ska bli jättekul! Lära sig massa nytt som man får nytta av. Sen avslutar jag nog kvällen på samma sätt som varje kväll, med en film. Så skönt att ta sista två timmarna och bara slappna av, det brukade jag inte göra när jag bodde i huset. Då satt jag mest vid datorn innan jag skulle sova, och då var jag oftast inte så trött när det var dags att dejta kudden. Men nu somnar jag nästan direkt när jag lagt ned skallen. Det känns otroligt skönt :) 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback