Live Love Laugh

Nu är vi än en gång inne på en ny månad, förstår verkligen inte vart dagarna tar vägen.. I tisdags kväll kom David och jag hem från Teneriffa. Har haft en kanonvecka, tyvärr var vädret inte riktigt på vår sida så blev att åka hem utan någon färg. Men det är som det är, vi åt gott och hade det lugnt och skönt. Ett jättefint hotell med världens mest grymma balkong till vår lägenhet. Vi hade egna solsängar och allting! Utsikt över havet, solnedgången såg vi varje kväll och vi såg även Teide, Spaniens högsta berg därifrån. En vecka går alldeles för snabbt, det är synd. 
 
Vi kom hem hit till Dalarna ungefär vid 01:45, jag fick skjutsa hem David till stan och sen åka hem. Kom i säng halv tre, sen upp och jobba dagen efter. Det var tungt vill jag lova, men funkade :) Trivs så himla bra på jobbet! Jobbat onsdag-lördag och igår efter jobbet följde jag med Amanda hem. Hon fixade sig och när det var klart gick vi till Johanna där även Jessica var. Vi hjälptes åt att göra tacos och sen när vi ätit klart började vi dricka lite. Spelade kortspel innan vi drog ut på krogen. Blev mycket dans och oj vad kul vi hade. Det känns så skönt när alla är lika dåliga på att dansa.. haha! 
 
Idag sov jag till 11 och sedan började jag plocka ihop lite här i lägenheten, har inte hunnit ta bort kläderna efter resan eftersom jag jobbat. Sedan kom pappa hit, vi tittade på lite kort från Teneriffa och efter ett tag gick vi ned och beställde mat från pizzerian. Jag valde en god havssallad, älskar skaldjur! När vi ätit klart åkte vi till Björbo och kikade hockey i Sveriges kallaste ishall. Burr Burr! Blev tyvärr förlust, så bara att ta nya tag!
 
Tänkte lägga upp massa bilder från resan men till detta inlägg lägger jag upp en bild på brudarna och mig från igår. En bild säger mer än tusen ord, det stämmer verkligen. För vi hade så himla kul hela kvällen! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback